Care este durata prestației DJ-ului?
Pe toată durata evenimentului, de la sosirea primilor invitați și până la plecarea tuturor. De asemenea, dacă organizați ceremoniile civilă și religioasă la locație, DJ-ul va fi prezent și la acestea.
Putem să vă trimitem un playlist muzical cu sugestiile noastre?
Da, chiar recomandăm acest lucru. De asemenea, mult mai important este să ne puneți la dispoziție și o listă de melodii pe care NU vi le doriți.
Există genuri muzicale pe care nu le acceptați în playlist?
Da. Manelele și muzica orientală comercială.
DJ-ul accepta sugestii muzicale din partea invitaților?
Da. Dar va ține cont de lista de melodii pe care nu le doriți.
Asigurați sonorizare și lumini?
Da. Soluțiile de sonorizare și lumini vor fi adaptate la necesitățile și bugetul evenimentului, iar transportul și montarea vor fi incluse în preț (pentru evenimentele care se desfășoară în București). Este un aspect la care ținem foarte mult, unde calitatea, și nu cantitea primează. Preferăm și recomandăm utilizarea echipamentelor proprii, nu ale locației (în cazul în care pune la dispoziție) și avem întotdeauna soluții de rezervă.
Când se montează sonorizarea și luminile?
Ne place să fim bine organizați și considerăm că montarea echipamentelor trebuie să se realizeze din timp și ne asiguram ca totul să funcționeze perfect. Uneori, dacă locația ne permite, preferăm montarea echipamentelor cu o zi înainte. Chiar și în situația în care organizați ceremoniile religioasă sau civilă la locație, sonorizarea și luminile vor fi instalate înainte de acestea, pentru ca atât voi cât și invitații voștrii să vă puteți bucura de muzică din primele momente ale evenimentului.
Cum se procedează cu avansul?
Avansul se achită dupa semnarea contractului, iar valoarea acestuia este de 100-200Euro (în funcție de pachetul de servicii ales). Plata se face pe bază de factură, prin transfer bancar. Suma include TVA.
Când se achită diferența?
La trei zile după eveniment, prin transfer bancar. Nu vă stresăm cu achitarea diferenței la finalul evenimentului. Important este să vă bucurați pânâ în ultima clipa de muzică și atmosferă, iar aspectele financiare le rezolvăm după câteva zile de odihnă.
Care este cel mai achiziționat pachet pe care îl oferiți?
Majoritatea clienților noștri preferă pachetul FULL (DJ, sonorizare, lumini, cabină foto). Mai multe servicii de calitate înseamnă mai multă distracție și o experiență memorabilă pentru voi și invitații voștri, la un preț avantajos.
Ce ne puteți spune despre echipa de DJ?
Toți cei din echipa noastră de DJ nu au doar experiența nunților sau a botezurilor, dar și a evenimentelor de club (unde activează frecvent ca rezidenți și invitați) sau a evenimentelor corporate. Sunt DJ pentru care această activitate este o profesie, nu un hobby. Din acest motiv sunt la curent cu ultimele tendințe în materie de muzică și nu se rezumă la aceleași playlist-uri muzicale folosite de ani de zile la evenimente private, de care mulți dintre voi v-ați plictisit. Sunt deschiși la sugestii, se adaptează repede la cerințele publicului, iar experiența de club i-a obișnuit ca ringul de dans să fie în permanență plin. Au cunoștințe tehnice despre echipamentele de sonorizare și lumini utilizate, pe care în general ei le montează înaintea evenimentelor.
Ne place ceea ce oferiți și dorim să colaborăm. Cum se procedează?
În primul rând ne puteți furniza câteva informații despre evenimentul vostru accesând pagina CONTACT, iar noi vă vom răspunde în cel mai scurt timp. Apoi vom stabili o întâlnire sau un video call, vom încerca să aflăm până la cel mai mic detaliu ceea ce vă doriți din punct de vedere muzical de la evenimentul vostru. în urma acestei discuții vom căuta cea mai bună soluție pentru un eveniment perfect și vă vom face o ofertă personalizată.